Yuri elkaiim pierdere în greutate, Antrenament pentru pierderea în greutate (în doar 3 minute?)


Antrenament pentru pierderea în greutate în doar 3 minute? Nu suport antrenamente cardio lungi! Cu toate acestea, chiar și atunci, cea mai mare parte a instruirii noastre a fost construită în jurul antrenamentului pe intervale. Din fericire, antrenorii noștri știau ce naiba fac.

yuri elkaiim pierdere în greutate

Din păcate, majoritatea oamenilor nu o fac, mai ales când vine vorba de pierderea în greutate. De aceea scriu această postare în mod special despre antrenamentele la intervale pentru scăderea în greutate. Pe măsură ce citiți, vă voi arăta cum să utilizați un anumit tip de antrenament pe intervale pentru a pierde în greutate în doar 3 minute! Serios, fără intervale lungi nebunești. Doar 3 minute. Și am cercetarea care să o demonstreze.

Cum să reduci grăsimea suplimentară pe obraji

Deci, continuă să citești Pregătirea pe intervale Voi salva tehnicitățile antrenamentului pe intervale pentru un alt post. Aici, trebuie doar să știți că antrenamentul la intervale este pur și simplu un tip de exercițiu de obicei cardio care implică efectuarea unor atacuri repetate de activitate de intensitate mare și mică.

Deci, dacă alergați, acest lucru ar putea însemna sprint, apoi jogging, apoi sprint din nou și așa mai departe.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Durata și durata luptei de intensitate mare vor depinde de ceea ce încercați să realizați de exemplu, obiectivele dvs. De exemplu, dacă sunteți foarte în formă, ați putea avea o odihnă la muncă de 1: 2 adică lucrați de DOUĂ vreme cât vă odihnițiîn timp ce un începător nepotrivit este cel mai bine să începeți la 4: 1 de 4 ori recuperare mai lungă decât munca. După cum probabil vă puteți da seama, există mii de protocoale de antrenament la intervale diferite.

Ei bine, răspunsul este DA deși, cu orice antrenament pe intervale, veți vedea în continuare rezultate excelente. Dar să presupunem că doriți tot ce este mai bun, nu-i așa? Cel mai bun tip de antrenament pe intervale pentru pierderea în greutate Există destul de multe cercetări care arată acest lucru intervalele de lucru mai mici de 15 secunde sunt mai bune pentru slăbit. Deoarece nu tind să crească acumularea de acid lactic în mușchii tăi. Motivul pentru care acest lucru este important este că acidul lactic pare să inhibe capacitatea mușchilor de a utiliza grăsimile drept combustibil.

Cu toate acestea, atunci când acidul lactic nu este prezent, celulele musculare sunt capabile să utilizeze acizii grași liberi mai ușor.

Cel mai bun chinez verde pierdere în greutate |

Cercetările publicate în Jurnalul European de Fiziologie Aplicată au comparat efectele de ardere a grăsimilor a două antrenamente de antrenament la intervale diferite, ambele având o durată de 40 de minute. Prima a constat în intervale scurte de 6 secunde, cu perioade de odihnă de 9 secunde. Al doilea antrenament a implicat intervale lungi de 24 de secunde, cu perioade de odihnă de 36 de secunde.

Mai mult, raportul dintre meciuri și recuperări a fost, de asemenea, același adică 2: 3 de lucru până la odihnăceea ce înseamnă că timpul total alergat pe bandă 16 minute a fost, de asemenea, identic. În ciuda faptului că intensitatea și durata exercițiilor au fost menținute constante în timpul ambelor studii, au existat diferențe MARI în ceea ce privește pierderea de grăsime.

Faceți cunoștință cu Myoglobina Misterioasă Mioglobina este o proteină mare care se leagă de oxigenul din interiorul celulelor musculare. Deoarece sângele are hemoglobină, mușchii au mioglobină. Ambele stochează oxigen. Este folosit și reîncărcat în mod repetat în timpul fazelor de lucru și de recuperare ale exercițiilor la intervale.

Cu toate acestea, pe măsură ce durata perioadei de lucru crește, rezervele de oxigen ale mioglobinei sunt reduse. Corpul tău are nevoie de mai mult oxigen pentru a arde grăsimile ca combustibil comparativ cu carbohidrații sau proteinele.

Când rezervele de oxigen devin limitate, carbohidrații furnizează o proporție mai mare de energie.

Yuri elkaim scădere în greutate,

După cum am menționat, pentru că mioglobina deține suficient oxigen pentru a rezista secunde, este logic să efectuați intervale scurte, intense, mai degrabă decât intervale lungi, pentru a promova o creștere mai mare a arderii grăsimilor.

Ca atare, dacă faceți antrenamente la intervale pentru scăderea în greutate, s-ar putea să obțineți mai mult bang pentru dolar, făcând intervale de intensitate mare care nu depășesc 15 secunde. Aceasta înseamnă că puteți obține rezultate mai bune fără a simți că lucrați mai mult. Intensitatea ridicată de orice durată vă va ajuta în continuare să slăbiți Cu toate acele discuții de scurtă durată, realitatea este că veți arde în continuare grăsimi făcând intervale mai lungi de 15 secunde Totul are legătură cu faptul că antrenamentul la intervale de intensitate mare vă permite să vă petreceți mai mult timp la intensități mai mari sau mai aproape de ritmul cardiac maxim.

Graficul de mai jos prezintă modul în care funcționează antrenamentul la intervale: Observați cum, deși vă rupeți atacurile intense cu recuperare de intensitate scăzută, ritmul cardiac mediu scade mai mult prin antrenament.

  • 5 beneficii de pierdere în greutate,
  • Pagina principala Dieta de ardere a grăsimilor pe toată durata zilei vs.
  • Cum să pierdeți grăsimea de șold exterior
  • De asemenea, cei care slăbiseră mai mult au raportat şi o îmbunătăţire a calităţii somnului, ca şi a stării de spirit.
  • Cel mai bun chinez verde pierdere în greutate Verde greutate chinez Add: upyba9 - Date: - Views: - Clicks: Scăderea în greutate în tuberculoza extrapulmonară.
  • Pierdere de laborator de grăsime
  • Nicollette Sheridan pierdere în greutate |

Este bun! Așa cum am menționat, la antrenamentele la intervale de timp aveți accese de intensitate mare urmate de acțiuni de intensitate mai mică.

Aceste atacuri de recuperare de intensitate mai mică vă permit să vă întoarceți și să vă întoarceți până la intensitatea maximă a exercițiului. Și asta are sens, deoarece nu ați putut sprinta timp de 10 minute consecutive - dar cu siguranță ați putea sprinta de mai multe ori timp de 10 secunde fiecare, aruncând câteva intervale de recuperare în mix, yuri elkaiim pierdere în greutate Secretul 1 pentru îmbunătățirea fitnessului și arderea grăsimilor asigurați-vă că medicul dumneavoastră citește acest lucru Când petreceți mai mult timp aproape de ritmul cardiac maxim, vă creșteți capacitatea aerobă maximă cunoscută sub numele de VO2 maxardeți mai multe calorii și îmbunătățiți aproape fiecare marker fiziologic de sănătate și performanță îmbunătățite.

Din păcate, mulți medici le spun pacienților lor în special celor mai în vârstă că nu trebuie să se împingă la aceste niveluri. Nu sunt de acord. Corpul tău yuri elkaiim pierdere în greutate remarcabil.

Se va îmbunătăți pe baza stimulului pe care i-l oferiți. Deci, antrenează-te cu intensitate redusă și asta este tot ce vei putea face față. Dar antrenează-te cu intensitate respira cu adevărat și vei putea să faci față oricărui lucru pe care viața îl aruncă asupra ta inclusiv o pereche de pantaloni mai subțiri!

Dacă tranzacționați timp pentru bani, acest lucru pur și simplu nu se va întâmpla. Același lucru este valabil și pentru pierderea în greutate. Și acest tip de exercițiu nu este de 30 de minute de cardio 5 zile pe săptămână.

Dieta de ardere a grăsimilor pe toată durata zilei vs. Dieta energetică de toată ziua

Asta nu este altceva decât o minge devastatoare pentru corpul tău. Folosind o analogie financiară, este ca și cum ai juca la slot machine, în timp ce exercițiile de intensitate mare și de scurtă durată sunt ca și cum ai avea cel mai bun consilier financiar care face minuni pentru tine.

Intervalele de intensitate ridicată - da chiar și cele sub 15 secunde - măresc rata metabolică a corpului pentru câteva ore DUPĂ ce ați terminat antrenamentul.

Aceasta se referă la cantitatea de oxigen pe care corpul tău trebuie să o recupereze după efort pentru a se readuce la echilibru homeostazie. Unele studii au arătat chiar un EPOC care durează 36 de ore după un antrenament. Deși energia cheltuită în timpul yuri elkaiim pierdere în greutate atacuri de exerciții fizice a fost aceeași de de calorii, cea de intensitate mai mare a provocat un EPOC semnificativ mai mare decât cel de intensitate mai mică.

De fapt, era dublu. Acum, nu vorbim de de calorii arse cu EPOC, dar chiar și câteva sute fac o mare diferență, mai ales dacă dieta dvs. Practic, te-ai putea antrena yuri elkaiim pierdere în greutate de ori pe săptămână pentru cel mult 90 de minute în total greutăți și intervale incluse și poți petrece restul săptămânii relaxându-te, plimbându-te și trăind viața Acest videoclip rezumă totul destul de frumos și are 2 câini drăguți pe canapea : Cât de des să faci antrenament la intervale pentru pierderea în greutate Așa cum v-ați adunat probabil yuri elkaiim pierdere în greutate acum, nu aveți nevoie de multe.

yuri elkaiim pierdere în greutate

Într-adevăr, puteți observa o schimbare incredibilă picaturi apetit blok măsurile de rezistență și pierderea de grăsime și pierderea în greutate cu doar antrenamente pe săptămână, care durează între minute fiecare. De fapt, un studiu din publicat în Journal of Applied Physiology a examinat efectele a doar 7 sesiuni de antrenament la intervale de peste 2 săptămâni asupra mușchilor scheletici, a rezistenței aerobice și a adaptărilor pentru arderea grăsimilor cel mai bun mod de a pierde rapid în greutate rândul femeilor.

Cu toate acestea, alte studii au arătat rezultate remarcabile cu o pregătire mult mai redusă Un astfel de studiu a descoperit îmbunătățiri incredibile ale sensibilității la insulină cu doar 6 sesiuni scurte de minute de lucru de intensitate ridicată - pentru un total de doar 15 minute de intervale pe o perioadă de 2 săptămâni.

Acest lucru se transformă în ceva numit rezistență la insulină sau diabet de tip 2. Se pare că antrenamentul la intervale de intensitate ridicată vă antrenează mușchii pentru a absorbi glucoza din sânge datorită naturii care diminuează glicogenul exercițiului de intensitate mai mare. Din nou, un beneficiu uimitor pentru sănătate pe care nu îl obțineți cu cardio de intensitate redusă.

Yuri elkaim scădere în greutate

Aducând totul împreună După cum puteți vedea, antrenamentul la intervale este cel mai eficient și eficient timp în care vă puteți biciui corpul în formă și arde grăsimea în timpul și după antrenament. Și pentru o creștere suplimentară a pierderii de grăsime, concentrați-vă pe intervalele de lucru care durează MAI puțin de 15 secunde pentru a evita acumularea de acid lactic.

yuri elkaiim pierdere în greutate

Acum, dacă faceți intervale de durată foarte scurte, alergarea pe bandă de alergare nu este probabil cea mai bună opțiune. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea benzilor de alergat necesită mult timp de obicei mai mult de 10 secunde pentru a atinge viteza maximă, ceea ce înseamnă că ați fi terminat intervalul de lucru înainte ca banda de alergat să atingă chiar viteza de croazieră. Deci, dacă alergi, fă-o afară - și de preferință pe un câmp de iarbă nivelat impact mai mic asupra corpului tău.

În caz contrar, faceți aceste intervale pe orice aparat cardio sau cu orice exerciții yuri elkaiim pierdere în greutate greutate corporală, cum ar fi sărituri de salt, burpees sau preferatul meu - coarda de sărit!