Rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate


12 sfaturi pentru dieta cu pierdere în greutate

Avertizare Stomacul poate fi o zonă încăpățânată de a pierde grăsime. Deși nu puteți reduce grăsimile la fața locului, potrivit ExRx.

Slimeste-te si consolideaza-te cu aceste 10 exercitii eficiente de slabire concepute pentru a te ajuta sa arzi calorii si sa alungi celulita. Suge în stomac sperând că va dispărea magic? Vrei să te încadrezi în acea superbă rochie atârnată în dulapul tău?

Un antrenament transpirat arde calorii pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, transpirația produsă în timpul activității fizice și antrenamentele de intensitate moderată până la intensitate indică faptul că lucrați din greu și vă ardeți calorii pentru pierderea de grăsime.

De ce pierderea rapidă în greutate este cea mai bună modalitate de a pierde în greutate

Transpirați grăsimea oprită Crește intensitatea antrenamentelor tale. Trei-patru antrenamente cu intensitate moderată pe săptămână îți vor transpira transpirația ridicând inima și ritmul respirației, dar îți vor permite totuși să duci o discuție ușoară.

Politica De Confidențialitate De ce pierderea rapidă în greutate este cea mai bună modalitate de a pierde în greutate Surpriză: pierderea rapidă în greutate ar putea fi de fapt cea mai bună modalitate de a scăpa de kilograme.

Ghidul de activitate fizică pentru americani recomandă efectuarea a până la de minute de cardio moderat intens săptămânal. Sau, dacă preferați, efectuați între 75 și de minute de cardio viguros. Antrenamentele de mare intensitate se fac la eforturi în care nu poți continua o conversație, ceea ce revigorează metabolismul corpului și temperatura de bază, lăsând majoritatea oamenilor să picure în transpirație.

rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate exercitii pentru slabit

Scopul de a face două antrenamente viguroase pe săptămână cu o zi de recuperare între timp. Muncă mai mult și muncește mai greu Creșteți durata antrenamentelor.

Antrenamentele mai lungi înseamnă că veți arde mai multe calorii și mai multe grăsimi depozitate pe tot corpul, inclusiv grăsimea stomacului. Programează-ți cinci antrenamente cardiovasculare de 45 de minute, cum ar fi alergarea, bicicleta sau înotul în planul tău de antrenament săptămânal și crește antrenamentele până la 60 de minute pe măsură ce te încadrezi.

Dintre diferitele diete care ajută la pierderea în greutate, ar trebui să se distingă dieta de mere cunoscută pentru timpul scurt necesar pentru rezultate pozitive. Easy Sfaturi pentru a pierde greutate cu Garcinia Cambogia supliment de top evaluat de pierdere in greutate ca Sletrokor este că acesta are un amestec de. Iata 10 sfaturi suplimentare pentru a castiga in greutate: Nu beti apa inainte de mese.

Ridicați greutățile pentru a transpira Ridicați greutățile pentru a tonifica mușchiul și a scădea kilogramele în exces, recomandă Consiliul American cu privire la exerciții fizice. Musculatura are o rată metabolică mai mare decât grăsimea, ceea ce înseamnă că puteți arde mai multe calorii chiar și în repaus.

rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate râsul face să ți pierzi greutatea

O ședință de antrenament transpirat transpira metabolismul, construiește mușchi slab și scade depozitele de grăsimi. Vă doriți să faceți o sesiune de antrenament în circuit de două până la trei ori pe săptămână în care faceți opt până la 10 exerciții, care vizează partea superioară, partea inferioară a corpului și miezul din spate, cu puțin odihnă între dvs. Repetați circuitul de trei ori.

rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate cum de a pierde în greutate de pe obliques

Pregătire la intervale de înaltă intensitate Adăugați antrenamentul cu intensitate mare sau HIIT, în programul dvs. Potrivit American Council on Exercise, un rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate de antrenament cu intervale de intensitate mare nu numai că arde mai multe calorii decât un antrenament tradițional moderat intens, dar crește consumul excesiv de oxigen post-exercițiu - EPOC - ceea ce înseamnă că mai multe calorii sunt arse după ce ai terminat antrenamentul tău.

rutină de pierdere în greutate de înaltă intensitate 34 de zile pentru a pierde în greutate

Antrenamentele HIIT implică alternarea eforturilor mai grele, complet, cu perioade mai ușoare de recuperare. Un antrenament de probă ar fi să sprint greu pentru 30 de secunde, urmat de un minut de jogging ușor; repetați de opt până la 10 ori și includeți o încălzire și răcire de cinci până la 10 minute.

Faceți acest tip de antrenament de două ori pe săptămână cu o zi de odihnă sau cardio cu ritm moderat între sesiuni. Avertizare Consultați întotdeauna cu un profesionist medical înainte de a începe orice rutină de exerciții fizice care vă poate afecta starea de sănătate actuală.