Pierde grăsimea obține slabă. Cea mai eficientă metodă de a pierde grăsimea corporală


ultra burn 250 yohimbine stack fat burner

O abordare sănătoasă a pierderii grăsimii corporale, nu a mușchilor În timpul pierderii în greutate, corpul tău obține o parte din energie prin descompunerea grăsimii și a țesutului muscular. Scopul ideal în timp ce țineți dieta este să vă încurajați corpul să utilizeze preferențial țesutul adipos și să reducă la minimum defalcarea musculară.

Sus Expertii spun ca nu exista niciun motiv de disperare, oricine poate scapa de kilogramele in plusdar ca nu exista o formula secreta pentru asta. Nu exista niciun medicament, nici o dieta speciala, nici un aliment specific sau tip de exercitiu fizic care are ca tinta grasimea abdominala. Dar vestea buna este ca grasimea abdominala este primul tip de grasime care se pierde cand persoana slabeste.

Dacă descoperiți că pierdeți în mare parte masă slabă, este un semn că trebuie să faceți câteva modificări în strategia de slăbire pentru a vă scuti de mușchi. Aflați cum să vă întoarceți pe drumul cel bun și să vă păstrați mușchiul câștigat din greu. Tăierea caloriilor prea scăzută Când ai de pierdut în greutate, este firesc să-ți dorești să meargă cât mai repede posibil.

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara!

În dorința de a scăpa de greutate, este o greșeală obișnuită reducerea drastică a aportului de calorii pentru a promova pierderea rapidă în greutate. Problema este atunci când faceți brusc reduceri extreme de calorii, corpul crede că este înfometat și, din moment ce mușchii necesită mai multă energie pentru a se menține, corpul începe să-l descompună rapid.

aplicație pentru pierderea în greutate cu prietenii

În esență, scăderea consumului de calorii prea scăzut, prea repede te pune pe calea rapidă a pierderii musculare. O modalitate ușoară de a determina necesarul de calorii minime este să calculați 10 calorii pe kilogram de greutate corporală pentru femei și 11 pentru bărbați. De exemplu, dacă sunteți o femeie care cântărește de kilograme, aveți nevoie de minimum 1.

Dacă sunteți mai în vârstă sau aveți mai puțină masă musculară, poate fi puțin mai mică. Scăderea aportului pierde grăsimea obține slabă calorii sub acest număr poate accelera pierderea musculară.

slimming kazhakuttom

Eșecul creșterii aportului de proteine Credeți sau nu - nevoile dvs. Rezultatele acestui studiu se găsesc în numărul din martie al revistei Obezitate.

nc pierdere în greutate

Când vă angajați în antrenament de forță în timpul restricționării caloriilor, acesta vă informează corpul că, deși ați redus caloriile, mușchii dvs. Cercetătorii au ajuns la concluzia că inactivitatea în timpul restricționării caloriilor crește semnificativ defalcarea musculară și afectează cât de bine folosește organismul proteinele, potrivit unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition în În plus, un studiu de 10 săptămâni care a implicat femei supraponderale a raportat că adăugarea unui antrenament de rezistență a ajutat la păstrarea masei slabe în timpul pierderii în greutate, conform rezultatelor care apar în numărul din al revistei Nutrition and Metabolism.

Pentru pierderea în greutate, urmăriți să vă angajați în cel puțin de minute de activitate fizică pierde grăsimea obține slabă intensitate moderată în fiecare săptămână, inclusiv antrenamentul de forță două până la trei zile pe săptămână.

Masa corporală slabă medie Pierde 8 la sută grăsime corporală Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

O abordare sănătoasă a pierderii grăsimii corporale, nu a mușchilor Numărul de calorii totale, mai degrabă decât rapoartele specifice de macronutrienți, determină pierderea în greutate.

Atâta timp cât restricționezi suficient de multe calorii pentru a pierde în greutate - dar nu atât de scăzut încât corpul tău crede că este înfometat - și îți crești aportul de proteine, nu este necesar să te îngrijorezi la fel de mult cu privire la cantitatea de carbohidrați sau grăsimi pe care o ai obtinerea.

56 moduri de a pierde greutatea pentru totdeauna

În schimb, urmărește să te bucuri de mese echilibrate și gustări construite în jurul alimentelor întregi. Pentru îndrumări în planificarea meselor, consultați un dietetician înregistrat.

beneficii de slăbire pentru pătură