Modalități de a menține pierderea în greutate, Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutate |


Cu toate acestea, nu lăsa acest lucru să te descurajeze. Există o serie de modalități dovedite științific prin care puteți menține greutatea, de la exercițiu la controlul stresului 1.

pierderi de succes în pierdere seniori

Aceste 17 strategii ar putea fi doar ceea ce aveți nevoie pentru a sugera statisticile în favoarea dvs. De ce oamenii își revin în greutate Există câteva motive comune pentru care oamenii recuperează greutatea pe care o pierd. Ele sunt în cea mai mare parte legate de așteptări nerealiste și sentimente de privațiune. Diete restrictive: Restricțiile calorii extreme vă pot încetini metabolismul și pot schimba hormonii de reglare a apetitului, care sunt ambii factori care contribuie la redobândirea greutății 2.

Related Content Gresala mentalitate: Când te gândești la o dietă ca la o soluție rapidă, mai degrabă decât la o soluție pe termen lung pentru a-ți îmbunătăți sănătatea, vei fi mai probabil să renunți și să recuperezi greutatea pe care ai pierdut-o. Lipsa obiceiurilor durabile: Multe diete se bazează pe puterea de voință, mai degrabă decât pe obiceiurile pe care le poți încorpora în viața ta de zi cu zi. Ele se concentrează mai degrabă pe reguli, decât pe schimbări ale stilului de viață, care vă pot descuraja și preveni menținerea greutății.

Rezumat: Multe diete sunt prea restrictive cu cerințe cu care este greu de ținut. În plus, multe persoane nu au mentalitatea potrivită înainte de a începe o dietă, ceea ce poate duce la redresarea modalități de a menține pierderea în greutate.

Cel mai bun mod de a menține pierderea în greutate - Posturi Populare

Exercițiu des Exercitarea periodică joacă un rol important în menținerea greutății. Când ești în echilibru energetic, înseamnă că arzi același număr de calorii pe care le consumi.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii Drept urmare, greutatea ta este mai probabil să rămână la fel. Mai multe studii au descoperit că persoanele care fac cel puțin de minute de activitate fizică moderată pe săptămână 30 minute pe zi după ce au pierdut în greutate, sunt mai predispuse să își mențină greutatea 5, 6, pierderea în greutate vârsta În unele cazuri, pot fi necesare chiar și niveluri mai ridicate de activitate fizică pentru menținerea cu succes a greutății.

Un examen a concluzionat că o oră de exercițiu pe zi este optimă pentru cei care încearcă să mențină pierderea în greutate 1. Aflati totul despre slabitul in timp record!

Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutate

P Este important să rețineți că exercițiile fizice sunt cele mai utile pentru menținerea greutății atunci când sunt combinate cu alte modificări ale stilului de viață, inclusiv respectarea unei diete sănătoase 8. Rezumat: Exercitarea timp de cel puțin 30 de minute pe zi poate promova menținerea greutății, ajutând la echilibrarea caloriilor și a caloriilor arse.

  1. 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate - Pierdere În Greutate
  2. Zahărul se oprește la arderea grăsimilor

Încercați să mâncați micul dejun în fiecare zi Mâncarea micului dejun vă poate ajuta cu obiectivele dvs. Mâncătorii de mic dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, cum ar fi exercitarea mai multă și consumul de mai multe fibre și micronutrienți 9, 10, Mai mult, consumul dejun este unul dintre cele mai frecvente comportamente raportate de persoanele modalități de a menține pierderea în greutate au succes în menținerea pierderii în greutate 1.

Cu toate acestea, în timp ce persoanele care mănâncă micul dejun par să aibă un mare succes în menținerea pierderii în greutate, modalități de a menține pierderea în greutate sunt mixte. Revenind la Adderall pentru pierderea în greutate: Dieta de viteză by Keath Low Share on Facebook Share on Twitter Utilizarea periculoasă nonmedicală a stimulatoarelor de prescripție pentru supresia apetitului În anii și 60, medicii ar prescrie amfetamine pentru scăderea în greutate.

Această practică a fost încheiată prin lege atunci când natura dependenței a acestor medicamente a fost dovedită.

Adderall conține amfetamină și are efect tipic de amfetamină de suprimare a apetitului. Unii oameni se îndreaptă spre această "dietă Adderall" sau "dietă rapidă" pentru a pierde în greutate, deși nici un medic nu ar prescrie medicamentul în acest scop.

Studiile nu arată că săritul micului dejun duce automat la creșterea în modalități de a menține pierderea în greutate sau la obiceiuri alimentare mai rele 13, 14, De fapt, săritul micului dejun poate chiar ajuta unii oameni să își atingă obiectivele de pierdere în greutate și de menținere în greutate Acesta poate fi unul dintre lucrurile care se potrivesc individului. Dacă simțiți că consumul de mic dejun vă ajută să vă respectați obiectivele, atunci cu siguranță ar trebui să îl mâncați.

Account Options Dar dacă nu îți place să mănânci micul dejun sau nu îți este foame dimineața, nu ai rău în a-l sări. Rezumat: Cei care mănâncă micul dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase în general, ceea ce îi poate ajuta să își mențină greutatea. Cu toate acestea, sărirea micului dejun nu duce automat la creșterea în greutate. Mănâncă o mulțime de proteine Mâncarea multă proteină vă poate ajuta să vă mențineți greutatea, deoarece proteina vă poate ajuta să reduceți pofta de mâncare și să promovați plinătatea 16, 17, Proteinele crește nivelul anumitor hormoni din organism care induc sațietate și sunt importante pentru reglarea greutății.

De asemenea, s-a demonstrat că proteina reduce nivelul de hormoni care cresc foamea 19, Efectul proteinei asupra hormonilor și plenitudinii tale poate reduce automat numărul de calorii pe care le consumi pe zi, ceea ce este un factor important în menținerea greutății Mai mult, proteina necesită o cantitate semnificativă de energie pentru ca organismul să se descompună.

Prin urmare, consumul regulat poate crește numărul de pierde greutatea ușor pe care le arzi în timpul zilei 18, Rezumat: Proteinele pot beneficia de menținerea greutății prin promovarea plinătății, creșterea metabolismului și reducerea aportului total de calorii.

Cele mai bune modalități de a menține pierderea în greutate |

Se cântărește în mod regulat Monitorizarea greutății dvs. Acest lucru se datorează faptului că vă poate face conștient de progresul dvs. Cei care se cântăresc pot mânca, de asemenea, mai puține calorii pe parcursul zilei, ceea ce este util pentru menținerea pierderii în greutate 26, Într-un studiu, oamenii care s-au cântărit singuri șase zile pe săptămână, au consumat în medie cu de calorii mai puțin pe zi decât cei care și-au monitorizat greutatea mai puțin Cât de des te cântărești este o alegere personală.

Revenind la Adderall pentru pierderea în greutate: Dieta de viteză Unii consideră că este util să cântărească zilnic, revenind pentru pierderea în greutate cât timp timp ce alții își verifică mai mult greutatea o dată sau de două ori pe săptămână. Rezumat: Auto-cântărirea poate ajuta la menținerea greutății, ținându-vă la curent cu progresele și comportamentele dvs. Fiți atenți la aportul dvs. Mâncarea prea multor carbohidrați rafinați, cum ar fi pâine albă, paste albe și sucuri de fructe, poate fi în detrimentul obiectivelor dvs.

20 de moduri de a menține pierderea în greutate fără efort

Prescripție pastile de dieta pe- Prescripție pastile de dieta pe Aceste alimente au fost dezbrăcate de fibra lor naturală, care este necesară pentru a promova plinătatea. Dietele cu conținut scăzut de fibre sunt asociate cu creșterea în greutate și obezitate 27, 28, Limitarea aportului global de carbohidrați vă poate ajuta, de asemenea, să vă mențineți pierderea în greutate. Mai multe studii au descoperit că, în unele cazuri, cei care urmează dietele cu conținut scăzut de carbohidrați după pierderea în greutate au mai multe șanse să mențină greutatea pe termen lung 30, În plus, persoanele care urmează diete cu conținut scăzut de glucide sunt mai puțin susceptibile să mănânce mai multe revenind pentru pierderea în greutate cât timp decât arde, ceea ce este necesar pentru menținerea greutății Rezumat: Limitarea aportului de carbohidrați, în special a celor rafinate, poate contribui la prevenirea recuperării greutății.

Ridicare greutăți Masa musculară redusă este un efect secundar comun al pierderii în greutate Acesta vă poate limita capacitatea de a vă menține în greutate, deoarece pierderea mușchilor vă reduce metabolismul, ceea ce înseamnă că vă arde mai puține calorii pe parcursul zilei Efectuarea unui pierde în greutate deload de antrenament de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților, poate ajuta la prevenirea acestei pierderi de mușchi și, la rândul său, la păstrarea sau chiar la îmbunătățirea ratei metabolice.

Studiile arată că cei care ridică greutăți după pierderea în greutate au mai multe șanse să mențină greutatea prin menținerea masei musculare 6, 35, 36, Pentru a primi aceste beneficii, este recomandat să te implici într-un antrenament de forță cel puțin de două ori pe săptămână. Prescripție pastile de dieta pe- Prescripție pastile de dieta pe Bazate pe viteza pastile de dieta - natransit.

Pastile puternice de dietă care funcționează cu prescripție medicală dieta scăzută de carbohidrați din mers.

cel mai bun mod de a arde grăsimea corporală superioară

Arde grăsimea corporală sunt arzătoare de grăsime cla cla, pastilele de dietă care funcționează de fapt. Cum să slim în jos picioarele în 2 săptămâni, diete dovedite că funcționează 2 US service members killed in Afghanistan. Regimul dumneavoastră de antrenament ar trebui să lucreze toate grupele musculare pentru rezultate optime Rezumat: Creșterea greutăților cel puțin de două ori pe săptămână poate ajuta la menținerea greutății prin păstrarea masei musculare, ceea ce este important pentru a menține un metabolism sănătos.

Fii pregătit pentru întârzieri Întârzierile sunt inevitabile în călătoria dvs. Pot exista momente în care renunți la o dorință nesănătoasă sau săriți un revenind pentru pierderea în greutate cât timp.

Cu toate acestea, alunecarea ocazională nu înseamnă că ar trebui să îți arunci obiectivele pe fereastră. Pur și simplu mergeți mai departe și urmăriți cu alegeri mai bune. De asemenea, vă poate ajuta să planificați în avans situațiile pe care le cunoașteți vor face o alimentație sănătoasă provocatoare, cum ar fi o vacanță viitoare sau o vacanță.

cât timp arde burta de burtă

Fresh articles Rezumat: Este foarte probabil să întâlniți o întârziere sau două după pierderea în greutate. Puteți depăși dezavantajele planificând înainte și revenind imediat pe traseu. Respectați-vă planul pe toată durata săptămânii chiar și în weekend Un obicei care duce adesea la redobândirea greutății este consumul sănătos în zilele săptămânale și înșelatul în weekend. Această mentalitate îi duce adesea pe oameni să se descurce pe mâncare, care poate compensa eforturile de menținere a greutății.

Cum să slăbești rapid: cele mai eficiente și mai rapide diete Dacă devine un obicei obișnuit, ai putea câștiga înapoi mai multă greutate decât ai pierdut în primul rând În mod alternativ, cercetările arată că cei care urmează un regim alimentar consecvent pe parcursul întregii săptămâni au mai multe șanse să mențină pierderea în greutate pe termen lung Un studiu a constatat că consistența slabire culturalle a făcut ca indivizii să fie aproape de două ori mai susceptibili să își mențină greutatea în termen de cinci kilograme 2,2 kg pe parcursul unui an, comparativ cu cei care au permis mai multă flexibilitate în weekend Rezumat: Întreținerea cu succes a greutății este mai ușor de realizat atunci când vă respectați obiceiurile alimentare sănătoase pe toată durata săptămânii, inclusiv în weekend.

Rămâneți hidratat Apa potabilă este utilă pentru menținerea greutății din câteva motive. Pentru început, aceasta promovează plinătatea și vă poate ajuta să vă mențineți aportul de calorii dacă verificați dacă beți un pahar sau două înainte de mese 41, 42.