Cum să vă slăbiți cheile


Sănătatea ta fizică și mentală îți va mulțumi.

15 greșeli pe care le comiți când vrei să slăbești - Cheile vitalității

Scriere digitală aeriană Dacă ați eșuat în dietele pe care le începeți în fiecare luni și nu puteți pierde în greutate, dar o cum să vă slăbiți cheile crește, nu vă faceți griji. Aici vă aducem 5 chei pentru a începe cu succes o dietă de slăbit. Pierderea acelor kilograme care vă murdăresc sănătatea fizică și mentală este un obiectiv ascendent. De multe ori ceea ce afectează cel mai mult este nefiind constant în programele pe care le propunem.

Încărcat de

Este dificil să dai continuitate unui plan alimentar care a venit în viața ta pentru a-ți schimba obiceiurile și a restricționa acele alimente care îți plac atât de mult. Înainte de a începe cu cele 5 taste, este favorabil identificării a ceea ce doriți să realizați cu dieta de slăbit.

cum să vă slăbiți cheile echivalentul a 6 lb pierdere în greutate

Pare evident pentru că de obicei asociem dieta cu motivația, dar există întotdeauna ceva dincolo de evident. Faceți o listă și cântăriți avantajele și dezavantajele care vor apărea din acest proces. Acest lucru vă va face conștient de contextul în care începeți această cale care va fi plină de schimbări. Vă va ajuta să vă curățați mintea și să vă sporiți spiritul atunci când vă gândiți să renunțați la dietă.

cum să vă slăbiți cheile cum să pierzi grăsimea buricului inferior

Obiectivul trebuie să fie clar și realist Toți oamenii ar dori să aibă corpuri statuare, dar acest lucru nu este atât de simplu. Ideea este că cantitatea de kilograme pe care doriți să o pierdeți poate fi eliminată la momentul potrivit și, în plus, că le puteți menține fără a vă compromite sănătatea.

Bine ați venit la Scribd!

Primul pas este să înveți să mănânci, Și pentru asta va trebui să vă schimbați obiceiurile alimentare. Acestea ar trebui să fie adaptate nevoilor dumneavoastră.

Este vorba despre asa numitul efect yo-yo, adica acumularea kilogramelor pierdute in urma unui regim, uneori chiar peste greutatea anterioara inceperii dietei. Iata care sunt cheile unei diete de succes! Înțelegeți de unde provine creșterea în greutate Sarcina, schimbările de viață celibatul, viața de cuplu, moartea, viața profesionalăbolile, toate aceste etape ale vieții pot perturba comportamentul alimentar și pot provoca dezechilibre care duc progresiv la supraponderalitate.

Fiecare individ este diferit și, prin urmare, pentru fiecare trebuie să existe o dietă personalizată. Așadar, vremurile și realizările tale nu ar trebui să fie adaptate sau egale cu cele ale altei persoane. Dacă nu aveți complicații medicale, idealul ar putea fi să pierdeți un kilogram pe săptămână. Aceasta ar trebui să fie principala ta motivație. Cu această cifră procesul poate deveni lent, dar rezultatul va fi menținut în timp.

🍀 Cum sa slabesti la picioare? 7 solutii super eficiente - Eu stiu TV

Greutatea nu trebuie să fie o obsesie Greutatea este uneori o măsură înșelătoare. Prin urmare, vă recomandăm să vă evaluați evoluția cu îmbrăcăminte. Poate că cea mai bună scală este îmbrăcămintea ta.

Stabiliți obiective rezonabile

Dacă vrei să știi dacă ești pe drumul cel bun, îmbracă-ți pantalonii care nu ți se potriveau înainte și astfel vei vedea dacă dieta de slăbit a funcționat. Ar trebui să știi că greutatea poate varia pentru condiții atât de variatecum ar fi cantitatea de apă pe care ați ingerat-o în ziua respectivă, dacă aveți probleme digestive sau de tranzit intestinal, dacă vă aflați în ciclul menstrual, printre altele.

În timpul dietei de slăbit, nu vă controlați greutatea zilnic. Acesta nu ar trebui să fie singurul parametru pe care îl puteți utiliza pentru a vă măsura evoluția. Planificați mai multe mese pe zi Tine minte: nu ar trebui să omiteți nicio masă.

Este o greșeală gravă că nu mâncați micul dejun sau că eliminați cina. Dacă îți lipsește unul, vei simți doar mai mult pofta de mâncare și o poftă de a mânca, ceea ce te poate determina să mănânci alimente nesănătoase.

Filtreaza rezultate

Consumați mai mult de trei mese și completați-vă dieta cu gustări precum gustări sănătoase în care puteți include fructe, nuci sau jeleuri. Acest proces merită o programare serioasă. Luați ceva timp la începutul săptămânii pentru a vă defini mesele.

Încercați să faceți o listă săptămânală de cumpărături unde veți include mâncarea.

Account Options

Dacă omiteți acest pas, puteți ajunge să mâncați produse care împiedică dieta slăbire ce ai început. Planificați fiecare masă cu metoda farfuriei Este o strategie cum să vă slăbiți cheile ușoară.

Tot ce aveți nevoie este telefonul în timp ce lucrați deși se poate integra cu unele trackere de activități și monitoare de ritm cardiac. Stabiliți-vă ritmul urmând programul de antrenament și alăturați-vă provocării pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de alergare și de slăbire. Descărcați Runkeeper pentru iOS 07 din 15 Fooducate: obțineți o analiză personalizată a nutriției Fooducate este o aplicație care vă ajută să comunicați cât mai mult posibil despre ceea ce mâncați. Creați un plan de masă personalizat pe baza statisticilor, obiectivelor și planului de masă ceto, conținut scăzut de carbohidrați etc.

Această metodă vă va permite să faceți mesele mai sănătoase și mai echilibrate nutrițional. Funcționează astfel: jumătate din farfurie trebuie umplută cu legume care pot fi crude sau fierte.

Încearcă să fii variat. Celălalt sfert trebuie să conțină carbohidrați cum ar fi orezul, pastele, pâinea sau cartofii. Ideea este că sunt cuprinzătoare.

cum să vă slăbiți cheile cum pierd în greutate gravidă

Puteți însoți cu un fruct. Include exerciții și apă Există multe beneficii pe care le veți obține dacă practicați o anumită activitate fizică.

Înțelegeți de unde provine creșterea în greutate

De fapt, practicarea unor exerciții fizice vă va ajuta să pierdeți grăsimea corporală, evitați sedentarismul și îmbunătățiți-vă condițiile fizice și de sănătate. În plus, acesta îți va oferi endorfine și te vei simți mult mai bine psihologic. Dieta și exercițiile fizice se completează reciproc.

În timpul dietei de slăbit rutina ta trebuie să fie însoțită de consumul de apă, întrucât este componenta principală a corpului nostru.

În timpul zilei bea de la un litru și jumătate la doi.