Cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă


Participați la instruirea la intervale de mare intensitate Câștigarea simultană a mușchilor și pierderea de grăsime nu este un lucru ușor, dar se poate cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă cu exerciții și mâncare adecvată de rutină. Procesul necesită dăruire și efort, dar merită să-ți transforme fizicul și să pari și să te simți mai sănătos.

Definiția musculară vine atunci când pierdeți grăsime corporală.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

În primul rând, calculați numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea utilizând un calculator online care să vadă la vârsta, sexul, dimensiunea și nivelul de activitate. Apoi, din acest număr, scade între și 1.

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă belly folie pentru a pierde în greutate

Deoarece teoretic de calorii echivalează teoretic cu un kilogram de grăsime, scăderea a de calorii pe zi din aportul dvs. Evitați să mâncați mai puțin de 1. Prea puține calorii pot duce la pierderi musculare, pe măsură ce corpul tău se revarsă pentru a ține depozitele de grăsimi în fața a ceea ce percepe ca lipsa de alimente.

Pagina principala Cum să pierzi grăsimea și să câștigi mușchi în același timp Există o mulțime de motive pentru a vă antrena, inclusiv îmbunătățirea sănătății, arderea grăsimilor, câștigarea mușchilor și pur și simplu simțirea mai bună. Mulți dintre noi avem mai multe obiective simultan și, din fericire, multe dintre acestea merg logic mână în mână. Pierderea de grăsime și creșterea mușchilor, însă, par a fi puțin conflictuale.

Pierderea mușchilor este contrară obiectivului tău de a deveni mai puternic și mai definit. Mănâncă o dietă bogată în proteine Pentru a pierde grăsime și a câștiga masa corporală slabă, trebuie să mâncați suficientă proteină.

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă pierde în greutate jacksonville nc

Scopul de a consuma aproximativ 0, 9 grame pe kilogram din greutatea corpului zilnic; pentru o persoană de de kilograme, aceasta se ridică la de grame distribuite pe toate mesele și gustările.

Cercetările arată că o strategie de creștere a proteinei, de intensitate mare a intervalului și de formare a forței te ajută să construiești simultan mușchi și să pierzi grăsime.

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă somnul necesar pentru pierderea în greutate

După doar patru săptămâni, participanții au înregistrat creșteri notabile ale masei corpului slab și scăderi ale masei grase. De exemplu, 3 uncii de friptură friptă conținând 23 de grame de proteine; 3 uncii de piept de pui rotisor fără piele conțin 24 de grame de proteine; și 6 uncii de iaurt grecesc simplu, fără grăsime, conțin 17 grame.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ ȘI SĂ CÂȘTIGI MUȘCHIUL FESIER - ALTE SPORTURI - 2021

Umpleți restul aportului zilnic de calorii cu fructe și legume proaspete, cereale integrale și grăsimi nesaturate. Păstrați aportul de zahăr, grăunte rafinate și grăsimi saturate la minimum.

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă scones de slăbire

Trenul de forță pentru a câștiga masa corporală slabă Antrenamentul de forță vă ajută să mențineți mușchiul slab, deoarece reduceți caloriile și este esențial pentru a adăuga mai mult mușchi. Dacă sunteți nou la antrenamentul cu greutatea, începeți cu greutăți ușoare și doar două antrenamente pe săptămână.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIME ȘI SĂ CÂȘTIGI MASA CORPORALĂ SLABĂ - GRĂSIME CORPORALĂ - 2021

Faceți cel puțin un set de opt până la 12 repetări ale unui exercițiu pentru a provoca fiecare dintre grupele musculare majore. Opțiunile includ pushups, pullups, rânduri, squats, lunges, prese de umăr și balamale de șold.

Cum să pierzi grăsime și să câștigi masă musculară De multe ori mă întrebați cum să pierd grăsimea și cum să câștigați masa musculară și cred că acum că începe anul este momentul perfect pentru a începe o rutină bună care ne permite să ne atingem obiectivele. Vreau să vă explic care este formula ideală pentru a vă atinge aceste obiective. Nu există secrete, trebuie pur și simplu să țineți cont de 3 lucruri esențiale: munca cardiacă, munca de forță și nutriția. Cu aceste trei chei veți atinge obiectivul de a pierde grăsime și de a câștiga mușchi, obținând o definiție mai mare.

În timp, lucrați până la ridicarea greutăților mai pierdere în alimentator de greutate, efectuând până la șase seturi pe grup de mușchi și un total de șase antrenamente de forță pe săptămână. Folosiți rezistența care se simte grea în ultimele două-trei repetări din fiecare set. Acordați-vă cel puțin 48 de ore între grupurile musculare lucrate pentru a permite recuperarea și repararea care facilitează creșterea musculară.

Nu uita dieta ta Un stomac plat și fundul mare fac pentru figura clasică de clepsidră care împodobește atât de multe dintre cele mai tari celebrități ale culturii pop. Cum o fac?

Discutați cu un profesionist în fitness pentru a vă ajuta să proiectați un program potrivit pentru dvs. Deși alimentele întregi sunt cele mai bune opțiuni ale tale, Societatea Internațională de Nutriție Sportivă notează că este posibil să apelezi la un supliment proteic, cum ar fi proteina din zer, deoarece este convenabil și oferă un profil de aminoacizi optim, mai ales după exercițiu.

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă natalie robb pierdere în greutate

Gustările bune după antrenament conțin, de asemenea, niște carbohidrați pentru a restabili energia și pentru a facilita și mai mult construirea mușchilor. Cerealele integrale, fructele și legumele sunt surse de carbohidrați de calitate.

Exemple de gustări bune pentru antrenament post-rezistență includ jumătate dintr-un sandwich de curcan pe pâine cu cereale integrale cu salată și roșii; un shake proteic din zer făcut cu lapte și fructe de pădure; sau pui la gratar cu orez brun.

  • Pierde greutatea foarte repede în mod natural
  • Magazin alimentar pentru a pierde în greutate
  • Gama de pierderi de grăsimi
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ ȘI SĂ CÂȘTIGI MUȘCHIUL FESIER - ALTE SPORTURI -
  • Cum să câștigi masă musculară și să pierzi grăsime în același timp?

Participați la instruirea la intervale de mare intensitate În timpul antrenamentelor cu intensitate mare sau HIIT, alternați exploziile de exerciții cardiovasculare intense cu scurte lovituri de muncă de intensitate mai mică. Acest tip de exerciții te ajută să pierzi grăsimea mai eficient decât exercițiile cardiovasculare efectuate într-un ritm constant, a arătat o lucrare publicată într-un număr din în Journal of Obesity.

Cum să câștigi masă musculară și să pierzi grăsime în același timp?

Un exemplu de antrenament HIIT de 30 de minute este încălzirea pe o banda de alergare timp de 5 minute, iar apoi se alternează 1 minut de sprint complet, cu 1 minut de jogging ușor, repetat de 10 ori.

Se răcește în ultimele 5 minute.

Nu renunțați complet la exerciții fizice. Vă ajută să ardeți calorii și să vă păstrați inima sănătoasă, așa că includeți-o în zilele dintre ședințele HIIT.