Cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău


Ești doar prea mult în mâncare

Luați mesajul acasă Excesul de grăsime din burtă este extrem de nesănătoasă. Este un factor de risc pentru boli precum sindromul metabolic, diabetul de tip 2, bolile de inimă și cancerul 1. Chiar și persoanele cu greutate normală, cu exces de grăsime din burtă, au un risc crescut de probleme de sănătate 2.

Iată 12 lucruri care te fac să câștigi grăsime din burtă. Alimente și băuturi suculente Mulți oameni consumă mai mult zahăr în fiecare zi decât își dau seama. Soda, băuturile aromate de cafea și ceaiul dulce sunt printre cele mai populare băuturi îndulcite cu zahăr.

Studiile observaționale au arătat o legătură între aportul ridicat de zahăr și excesul de grăsime din burtă.

Aceasta cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău poate datora în mare măsură conținutului ridicat de fructoză din zaharuri adăugate 3, 4, 5. Atât zaharul obișnuit, cât și siropul de porumb cu fructoză ridicată au conținut ridicat de fructoză. Un al doilea studiu a raportat o reducere a arderii de grăsimi și a ratei metabolice în rândul persoanelor care au urmat o dietă similară cu mare fructoză 7. Deși excesul de zahăr sub orice formă poate duce la creșterea în greutate, băuturile îndulcite cu zahăr pot fi deosebit de problematice.

Sodurile și alte băuturi dulci facilitează consumul de doze mari de zahăr într-o perioadă foarte scurtă de timp.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău cum să scăpați în 60 de zile

Mai mult, studiile au arătat că caloriile lichide nu au aceleași efecte asupra apetitului ca și caloriile din alimentele solide. Atunci când îți bei caloriile, nu te face să te simți plin, astfel încât să nu compensezi consumând mai puțin alte alimente 8, 9. Linia de jos: Consumul frecvent de alimente și băuturi cu conținut ridicat de zahăr sau sirop de porumb cu fructoză ridicată poate provoca creșterea grăsimii din burtă. Atunci când este consumat în cantități moderate, mai ales ca vin roșu, poate scădea riscul de atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale Cu toate acestea, aportul ridicat de alcool poate duce la inflamații, boli ale ficatului și alte probleme de sănătate Studiile au legat aportul ridicat de alcool la creșterea în greutate în jurul mijlocului.

Cantitatea de alcool consumată într-o perioadă de 24 de ore pare să joace un rol. Linia de jos: Consumul puternic de alcool crește riscul apariției mai multor boli și este legat de excesul de grăsime din burtă. Grăsimi trans Grăsimile trans sunt cele mai cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău grăsimi de pe planetă. Sunt create prin adăugarea de hidrogen la grăsimile nesaturate pentru a le face mai stabile.

Grăsimile trans sunt adesea folosite pentru a prelungi durata de viață a alimentelor ambalate, cum ar fi brioșele, amestecurile de coacere și biscuite.

Grasimile trans s-au dovedit a provoca inflamatii. Aceasta poate duce la rezistență la insulină, boli de inimă și diferite alte boli 16, 17, 18, Există, de asemenea, unele studii efectuate pe animale care sugerează că dietele care conțin grăsimi trans pot provoca excesul de grăsime din burtă 20, Linia de jos: Grăsimile trans cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău inflamația care poate conduce la rezistența la insulină și acumularea de grăsime din burtă.

Inactivitate Un stil de viață sedentar este unul dintre cei mai mari factori de risc pentru sănătatea precară În ultimele decenii, oamenii au devenit în general mai puțin activi.

  1. Cum să pierzi grăsimea din burtă 21 de sfaturi infailibile pentru ao realiza
  2. Probiox Plus Pierderea de grăsime a sănătății intestinale.

Aceasta a jucat probabil un rol în creșterea ratelor de obezitate, inclusiv obezitatea abdominală. Un sondaj major din în SUA a constatat că a existat o creștere semnificativă a inactivității, a greutății și a circumferinței abdominale la bărbați și femei Un alt studiu de observație a comparat femeile care vizionau mai mult de trei ore de televiziune pe zi cu cele care urmăreau mai puțin de o oră pe zi.

Un studiu sugerează, de asemenea, că inactivitatea contribuie la redobândirea grăsimii din burtă după pierderea în greutate. Linia de jos: Inactivitatea poate favoriza o creștere a grăsimii din burtă.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău pierdere în greutate și vitalitate dc

Rezistența și exercițiile aerobe pot împiedica refacerea grăsimii abdominale după pierderea în greutate. În plus, studiile efectuate pe animale au descoperit că un hormon cunoscut sub numele de neuropeptidul Y NPY duce la creșterea poftei de mâncare și favorizează creșterea grăsimii din burtă.

Poate crește, de asemenea, neuropeptidul hormonului foamei Y. Menopauza Creșterea grăsimii din burtă în timpul menopauzei este extrem de frecventă. La pubertate, hormonul estrogen semnalează organismul să înceapă să depoziteze grăsime pe șolduri și coapse, în pregătirea unei potențiale sarcini.

  • Pierde greutatea tequila
  • Cum să pierzi grăsimea de burtă cel mai eficient

Această grăsime subcutanată nu este dăunătoare, deși în unele cazuri poate fi extrem de dificil de pierdut Menopauză apare oficial la un an după ce o femeie are ultima menstruație.

În această perioadă, nivelul de estrogen scade dramatic, determinând depozitarea grăsimii în abdomen, mai degrabă decât pe șolduri și coapse 35, Unele femei capătă mai multă grăsime din burtă în acest moment decât altele. Acest lucru se poate datora în parte geneticii, precum și vârstei la care începe menopauză. Un studiu a constatat că femeile care completează menopauză la o vârstă mai tânără tind să câștige mai puține grăsimi abdominale Linia de jos: Modificările hormonale la menopauză determină o schimbare în depozitarea grăsimilor de la șolduri și coapse la grăsimea viscerală din abdomen.

Probiox Plus

Bacteriile greșite ale Gutului Sute de tipuri de bacterii trăiesc în intestinul dvs. Unele dintre aceste bacterii beneficiază de sănătate, în timp ce altele pot cauza probleme. Bacteriile din intestinul tău sunt de asemenea cunoscute sub numele de flora intestinală sau microbiomul tău. Sănătatea gutelor este importantă pentru menținerea unui sistem imunitar sănătos și pentru evitarea bolilor. Un dezechilibru al bacteriilor intestinale crește riscul de a dezvolta diabet de tip 2, boli de inimă, cancer și alte boli Există, de asemenea, unele cercetări care sugerează că un echilibru nesănătos al bacteriilor intestinale poate favoriza creșterea în greutate, inclusiv grăsimea abdominală.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 10 zile ?:

Cercetătorii au descoperit că persoanele obeze tind să aibă un număr mai mare de Firmicutes bacterii decât oameni cu greutate normală. Studiile sugerează că aceste tipuri de bacterii pot crește cantitatea de calorii care sunt absorbite din alimente 39, Un studiu realizat pe animale a descoperit că șoarecii fără bacterii au căpătat în mod semnificativ mai multe grăsimi atunci când au primit transplanturi fecale de bacterii asociate obezității, în comparație cu șoarecii care au primit bacterii legate de fragilitate Linia de jos: Având un dezechilibru al bacteriilor intestinale poate provoca creștere în greutate, inclusiv grăsimea din burtă.

Suc de fructe Sucul de fructe este o băutură zaharoasă, deghizată. De fapt, 8 oz ml de suc de mere și cola conțin fiecare 24 de grame de zahăr. Aceeași cantitate de suc de struguri împachetează 32 de grame de zahăr 42, 43, Deși cum să pierdeți în greutate în siguranță și sănătoși de fructe oferă unele vitamine și minerale, fructoza pe care o conține poate conduce la rezistența la insulină și poate promova creșterea grăsimii din burtă Mai mult, este o altă sursă de calorii lichide din care este ușor de consumat prea mult, dar totuși nu reușește să-ți satisfacă pofta de mâncare în același mod ca alimentele solide 8, 9.

Linia de jos: Sucul de fructe este o băutură cu conținut ridicat de zahăr care poate promova rezistența la insulină și creșterea grăsimii din burtă dacă bei prea mult din ea. Stresul și cortizolul Cortizolul este un hormon esențial pentru supraviețuire. Din păcate, poate duce la creșterea în greutate atunci când este produs în exces, în special în regiunea abdominală.

12 lucruri care te fac să câștigi grăsime din burtă | Nutriție | June

La multe persoane, stresul conduce la supraalimentare. Însă în loc ca excesul de calorii să fie depozitat ca grăsime pe tot corpul, cortizolul favorizează depozitarea grăsimilor în burtă 46, Interesant este că s-a constatat că femeile care au talie mare, proporțional cu șoldurile, secretă mai mult cortizol atunci când sunt stresate Linia de jos: Hormonul cortizol, care este secretat ca răspuns la stres, poate duce la creșterea grăsimii abdominale.

Acest lucru este valabil în special la femeile cu raporturi între talie și șold mai mari. Diete cu conținut scăzut de fibre Fibrele sunt incredibil de importante pentru o sănătate bună și pentru controlul greutății tale.

1. Alimente și băuturi suculente

Unele tipuri de fibre vă pot ajuta să vă simțiți plini, să stabilizați hormonii foamei și să reduceți absorbția caloriilor din alimente 49, Într-un studiu observațional pe 1. Dietele bogate în carbohidrați rafinați și săraci în fibre par să aibă efectul opus asupra apetitului și a creșterii în greutate, inclusiv creșteri ale grăsimii din burtă 52, 53, Un studiu mare a descoperit că boabele integrale cu conținut ridicat de fibre au fost asociate cu grăsimi abdominale reduse, în timp ce boabele rafinate au fost legate de grăsimea abdominală crescută Linia de jos: O dietă săracă în fibre și bogată în cereale rafinate poate duce la creșterea cantității de grăsime din burtă.

Genetică Genele joacă un rol major în riscul de obezitate În mod similar, se pare că tendința de a păstra grăsimea în abdomen este influențată parțial de genetică 56, 57, Aceasta include gena pentru receptorul care reglează cortizolul și gena care codifică receptorul de leptină, care reglează aportul și greutatea calorică Încercetătorii au identificat trei gene noi asociate cu raportul crescut între talie și șold și obezitatea abdominală, inclusiv două care au fost găsite doar la femei Cu toate acestea, este nevoie de mult mai multe cercetări în acest domeniu.

Linia de jos: Genele par să joace un rol în raporturile între talie și șold și creșterea excesului de calorii ca grăsime din burtă.

cum să pierzi grăsimea de pe intestinul tău probleme de sănătate cauzând pierderea în greutate

Somnul insuficient A dormi suficient este crucial pentru sănătatea ta. Multe studii au legat de asemenea somnul necorespunzător cu creșterea în greutate, care poate include grăsimea abdominală 60, 61, Un studiu amplu a urmat peste Tulburările de somn pot duce, de asemenea, la creșterea în greutate.

Una dintre cele mai frecvente tulburări, apneea de somn, este o afecțiune în care respirația se oprește în mod repetat în timpul nopții, din cauza țesutului moale din gât care blochează căile respiratorii.

Într-un studiu, cercetătorii au descoperit că bărbații obezi cu apnee în somn aveau mai multă grăsime abdominală decât bărbații obezi fără tulburare Linia de jos: Somnul scurt sau somnul de proastă calitate poate duce la creșterea în greutate, inclusiv acumularea de grăsime din burtă.

Luați mesajul acasă Mulți factori diferiți te pot face să câștigi excesul de grăsime din burtă.

Ești în alimentele greșite

Există câteva despre care nu puteți face mare lucru, cum ar fi genele și modificările hormonale la menopauză. Dar și tu sunt mulți factori poate sa Control. A lua alegeri sănătoase cu privire la ce să mănânci și ce să eviți, cât de mult exerciții fizice și modul în care administrezi stresul te pot ajuta să pierzi grăsimea din burtă.