Cum să pierdeți în greutate și să stimulați metabolismul


puteți pierde în greutate după un avort

Avertizare Metabolismul este rata la care organismul metabolizează alimentele pe care le consumați. Dacă doriți să pierdeți în greutate, accelerarea metabolismului vă poate ajuta să pierdeți în greutate fără a reduce din multe calorii.

Acest articol vă va ghida cum să vă stimulați metabolismul. Pași Metoda 1 din 4: Creșteți metabolismul prin dietă Împărțiți mesele în mai multe mese mici pe tot parcursul zilei. În timp ce unii oameni pot pierde în greutate prin postul intermitent, cei mai mulți vor tinde să mănânce mai puțin atunci când sunt cum să pierdeți în greutate și să stimulați metabolismul în mese mici și obișnuite.

Pe lângă consumul a mese mici pe zi, consumul de gustări sănătoase vă poate ajuta și la creșterea metabolismului. Ar trebui să luați cu dvs. În situații care apar, cum ar fi să rămâi la companie pentru a lucra ore suplimentare, dacă nu pregătești mâncarea în avans și mergi repede, ajungi să mănânci ceva ce nu ar trebui să mănânci și planul de slăbire nu va funcționa. Brânza este o sursă de proteină cazeină.

Consumați brânză proaspătă, mai ales înainte de culcare, deoarece brânza se descompune încet în corp și forțează metabolismul să aibă loc toată noaptea. Adăugați condimente picante la alimentele preferate.

Cum să vă stimulați metabolismul și să pierdeți în greutate utilizând acest ulei Nu știu dacă ați auzit, dar uleiul de ricin este noul șerif din oraș. Va scoate grăsimea din corp și o va arunca. Fara intrebari. Nu chiar.

Adăugarea de ardei iute, pudră de chili roșu sau cayenne în vasul dvs. Deși eficacitatea alimentelor picante este temporară, puteți adăuga puțin picant la una sau mai multe mese pe zi pentru a vă stimula metabolismul.

Modalități de a stimula metabolismul

Sosul de chili este un condiment excelent care poate fi adăugat la orice fel de mâncare. Nu numai că ajută la creșterea metabolismului, dar, de asemenea, nu conține multe calorii, dacă există în funcție de marcă.

pierderea în greutate camp franța

Exercițiile aerobe ajută la arderea caloriilor în timpul exercițiului și îmbunătățește metabolismul chiar și după terminarea exercițiului. Dacă întâmpinați probleme pentru a obține cele 30 de minute complete de exerciții aerobice, împărțiți-le în mai multe sesiuni zilnice, cum ar fi antrenamentele de 5, 10 sau 15 minute.

Când începeți un regim de exerciții dacă nu aveți o rutină regulată de exerciții fizice înaintevă veți simți mai foame.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Acest lucru este complet normal! Corpul tău îți spune că are nevoie de mai multă energie pentru a ține pasul cu consumul de calorii noi. Creșteți antrenamentul de forță. Procesul de construire a mușchilor ajută la accelerarea metabolismului în stare de repaus.

În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate. Ce este metabolismul Metabolismul este un proces biochimic în timpul căruia organismul transformă alimentele în energie. Elementele nutritive din alimente și băuturi sunt oxidate și oferă energie pentru funcționarea organismului. Chiar și în timpul repausului, când nu faci nimic, corpul tău continuă să funcționeze - respiră, circulă sânge prin vase, menține nivelurile hormonale și reînnoiește celulele.

Este posibil să nu pară prea mult, dar numărul de calorii arse de corpul tău în stare de repaus crește în timp. Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile umflate cu burtă și pierdere în greutate exact, cu 73 de calorii mai multe pe kilogram pe zideci cu cât crește mai mult mușchi, cu atât va fi mai mare rata metabolică a stării de repaus RMR.

Fiecare celulă musculară crescută este ca o plantă mică care arde calorii continuu, chiar și atunci când sunteți într-o stare de somn și arde mai multe calorii atunci când faceți mișcare.

care sunt alimentele care ard grasimile

Faceți mai mult exercițiu în alte moduri. Cu cât te miști mai mult, cu atât metabolismul tău va crește. Așadar, căutați oportunități pentru a vă crește mobilitatea pe tot parcursul zilei. De exemplu, puteți lua scările în loc de lift, puteți parca mașina departe de destinație cum ar fi birouri, supermarketuri, restaurante etc. Acest rezultat se poate datora faptului că corpul tău încearcă să încălzească apa pe care o bei, dar motivul acestei creșteri este încă neclar. Cum să pierdeți în greutate și să stimulați metabolismul noastre confundă deseori sete și foame, deci este important să rămâi hidratat.

Band cafea. Cercetările arată, de asemenea, că cafeaua ajută la creșterea metabolismului datorită conținutului de cofeină. Un studiu a constatat că consumul de cafea a crescut semnificativ rata metabolică atât la greutatea normală, cât și la persoanele obeze.

  1. Opriți-vă când pierdeți în greutate - așa vă stimulați din nou metabolismul!
  2. Burta de ardere de grăsime

Rețineți că efectul de stimulare metabolică a cofeinei este mai mic decât cel al altor măsuri, cum ar fi exercițiile fizice. Consumul excesiv de cofeină poate provoca, de asemenea, neliniște, insomnie, precum și alte efecte secundare negative.

Bea ceai verde. Combinarea ceaiului verde chiar și a ceaiului verde decofeinizat cu dieta și exercițiile fizice vă poate îmbunătăți rata metabolică. Cercetările arată că combinarea consumului de extract de ceai verde decofeinizat cu exerciții fizice produce rezultate mai impresionante decât exercițiile fizice. Prin urmare, luați în considerare suplimentarea cu extract de ceai verde decofeinizat sau căni de ceai verde împreună cu dieta și exercițiile fizice.

Mănâncă o dietă sănătoasă, dar nu posti. Postul vă va limita semnificativ aportul de calorii, deci vă va afecta negativ metabolismul.

Deși poți pierde câteva kilograme la post la început, acesta îți va încetini metabolismul mai târziu și va duce adesea la creșterea în greutate. Postul face ca dieta să nu aibă diversitatea necesară, ceea ce la rândul său duce la deficiențe ale unor substanțe nutritive importante. Metabolismul este afectat de mulți factori.

pierderi subțiri ale scăderii în greutate a aerului

Unii factori pe care îi puteți controla și schimba, dar alții nu. Sex - În general, bărbații ard calorii mai repede decât femeile, deoarece au mai mult țesut muscular.

How to Lose Fat with Science-Based Tools - Huberman Lab Podcast #21

Factor genetic - Este posibil să fiți moștenit rata metabolică de la generațiile anterioare. Tulburări tiroidiene - Hipotiroidismul o tiroidă hiperactivă și hipertiroidia o tiroidă hiperactivă vă pot încetini sau accelera metabolismul.

Ar trebui să consultați un medic dacă credeți că ați putea avea o tulburare tiroidiană. Acest lucru este deosebit de important pentru femei. Hormonii și alți factori vă pot determina să lucrați mai mult pentru a pierde în greutate, chiar și în cantități foarte mici; Frecvent boli precum PCOS ovarele polichistice nu sunt adesea diagnosticate. Greutate - Diferitele țesuturi ale corpului au efecte diferite asupra metabolismului în repaus.

În comparație cu grăsimea, mușchiul slab promovează un metabolism mai rapid pe unitate de masă. Deoarece mușchiul slab este mai dens decât grăsimea, impactul său metabolic pe unitate de volum este semnificativ mai mare decât grăsimea. Dimensiunea corpului - Rata metabolică crește pe măsură ce crește greutatea, înălțimea și dimensiunea corpului.

Opriți-vă când pierdeți în greutate - așa vă stimulați din nou metabolismul!

Compoziția corpului - Activitate metabolică slabă a țesutului muscular slab. Prin urmare, rata metabolică crește odată cu creșterea masei musculare slabe.

Exercițiile fizice pe vreme caldă contribuie, de asemenea, la creșterea metabolismului.

pierderea în greutate forța de rutină

Cantitatea de grăsime corporală și eficacitatea îmbrăcămintei vor determina capacitatea de a crește metabolismul energetic într-un mediu rece; Corpul are nevoie de mai multă energie atunci când lucrează sau se exercită frecvența pierderii în greutate hz medii reci pentru a-l menține cald.

Se estimează rata metabolică de repaus RMR. Deși ușor diferită, estimarea oricăreia dintre aceste valori este suficientă pentru scăderea în greutate. Ecuația de mai jos va arăta că cu cât ești mai greu, cu atât RMR-ul tău va fi mai mare. Metabolismul dvs.

Cu cât cântăriți mai mult, cu atât mai multe calorii trebuie să ardă corpul, chiar și în repaus, pentru a se menține. Când vine vorba de restricția calorică, este relativ ușor să slăbești, deoarece nevoile calorice ridicate ale organismului nu sunt satisfăcute. Dar după ce începi să slăbești, corpul tău pierde masă și, prin urmare, are nevoie de mai puține calorii.

Pentru a continua să slăbești, va trebui să restricționezi și mai mult caloriile pentru a menține diferența dintre ceea ce are nevoie corpul tău și ceea ce mănânci. Iată un exemplu ipotetic: Cântărești kg și corpul tău are nevoie de 2. Reduceți caloriile până la 2.

Ați slăbit 12,5 kg. În prezent, corpul dumneavoastră are nevoie doar de 2. Dacă continuați o dietă care oferă 2. Pentru a menține o rată constantă de pierdere în greutate, trebuie să eliminați și mai multe calorii. Cu toate acestea, caloriile consumate nu trebuie să fie mai mici decât indicele RMR. În timp ce ecuația Harris Benedict este recunoscută la nivel global și cât mai exactă posibil, trebuie să vă testați caloriile pentru a obține un număr exact care vă va ajuta să slăbiți mai eficient.

Nu reduceți aportul caloric total dacă nu observați o schimbare în 2 săptămâni.

  • Pierdere în greutate sănătoasă pe lună kg
  • Ultrasonic slimming
  • Metabolismul uman funcționează numai atunci când există suficientă apă disponibilă pentru organism.
  • Deoarece indiferent cât de mult vă controlați pofta de mâncare, calorii vor fi în mod inevitabil stocate ca grăsimi.

Trebuie să-i dai corpului tău timp să se adapteze. S-a arătat că sifonul te face să poftești multă mâncare și să poftești de alimente bogate în zahăr, ceea ce la rândul său determină creșterea în greutate.

Bând multă apă, deshidratarea vă va reduce metabolismul. Mulți oameni cred că anumite alimente vă vor ajuta să vă stimulați metabolismul. Cu toate acestea, aceasta este o greșeală. Cel mai bun mod de a vă crește metabolismul este să mâncați porții mici și să faceți mișcare.

Cum să vă stimulați metabolismul și să pierdeți în greutate utilizând acest ulei

La fel ca omonimul lor, aceste produse par a fi foarte eficiente pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, pastilele de pierdere în greutate fără prescripție medicală nu sunt reglementate de FDA, deci nu există nicio garanție că acestea vă vor ajuta să slăbiți.

summit ul de pierdere în greutate nj

Unele medicamente pot fi chiar periculoase datorită cantității ridicate de cofeină și a altor ingrediente. Avertizare Nu exagerați cu dieta sau cu programul de exerciții fizice. Consultați-vă cu medicul dumneavoastră sau cu un dietetician înregistrat pentru a stabili un plan de slăbire potrivit pentru fizicul dumneavoastră înainte de a începe un exercițiu sau un plan de dietă. Dacă sunteți gravidă sau alăptați, necesarul de calorii va crește. Prin urmare, este recomandabil să consultați un medic sau un specialist înainte de a reduce dietele sau de a reduce un anumit grup de alimente.

Ultimele Articole