Cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor


Intindeți-vă pe burtă pe podeaua tare cu picioarele închise, sprijinindu-vă picioarele pe degetele de la picioare și vârfurile picioarelor. Așezați mâinile pe podea și mâinile deschise la o lățime de umăr. Folosiți forța brațelor pentru a vă împinge în sus până când brațele sunt complet extinse. Corpul ar trebui să formeze o linie dreaptă de la cap până la călcâi. Aceasta este poziția de început și de sfârșit a flotării. Coborâți încet corpul până când coatele formează un unghi de 90 de grade.

Cum să arzi grăsimea în jurul umerilor. Cum să arzi grăsime în corpul inferior, navigare principală

Inspirați pe măsură ce coborâți. Ridicați încet corpul înapoi într-o poziție extinsă a brațului, expirând când ați terminat. Ați terminat acum o bătaie. Variantă: Există multe modalități diferite de a vă schimba flotările de bază.

Dacă abia începeți cu brațele, poate fi mai ușor să faceți acest lucru odihnindu-vă pierderea în greutate la fața locului pe podea pe tot parcursul exercițiului.

De asemenea, puteți face o împingere triunghiulară, ceea ce înseamnă că puneți degetele arătătoare și degetele mari ale ambelor mâini împreună pentru a forma un triunghi chiar sub stern. Faceți flotări pe banca cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor exerciții. Faceți flotări pe un scaun este, de asemenea, un exercițiu popular pentru a ajuta la dezvoltarea bicepsului, precum și pentru a rezolva mușchii mari ai pieptului și umărului.

Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei

Pentru acest exercițiu, aveți nevoie doar de o bancă sau platformă, deși puteți folosi și un scaun de bucătărie. Cum se fac flotări pe un scaun: Așezați-vă în poziție verticală pe marginea unei bănci sau a unui scaun, îndreptați-vă picioarele în fața dvs.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Folosiți mâinile pentru a apuca marginea scaunului, cu degetele întinse cu fața în jos. Glisați-vă încet de pe scaun fără a vă mișca picioarele. Coborâți încet corpul până la podea, menținând spatele drept, până când brațele formează un unghi de 90 de grade.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Îndreptați-vă brațele și împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială. Variantă: Pentru a crește dificultatea acestui exercițiu, așezați-vă picioarele pe un al doilea scaun.

Exersează bicepsul.

Când ardem grăsime unde merge. Cum pot sa ard grasimea de pe abdomen?

Bicepsul curl este unul dintre cele mai elementare exerciții de ridicare a greutăților, care vă ajută să vă dezvoltați forța brațelor și să arătați mai bine în mânecile scurte. Exercițiile de curlare a bicepsului care vizează bicepsul sunt unde se controlează flexia cotului.

Pentru a face acest exercițiu, aveți nevoie de un set de gantere care cântăresc kg pe fiecare parte.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Țineți gantere în fiecare mână și stați în poziție verticală, cu picioarele la lățime de șold. Relaxați-vă brațele pe lateral cu palmele îndreptate în față. Ținând coatele lângă osul șoldului, ridicați încet ambele gantere în sus până când antebrațele aproape vă ating pieptul.

Coborâți încet ganterele înapoi în poziția inițială, menținând tensiunea în biceps. Încercați să mențineți o postură corectă pe tot parcursul, menținându-vă spatele drept și stomacul înfipt. Variantă: Dacă sunteți membru al sălii de gimnastică, puteți găsi role pentru biceps, care vă ajută, de asemenea, să vă antrenați același grup muscular ca și utilizarea ganterelor.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Dacă este prima dată când practici bicepsul acasă, poți folosi o sticlă de apă standard de jumătate de litru. Așezați-vă într-un scaun împingând greutăți.

Grăsimea te face să slăbești

Acesta este un exercițiu conceput pentru a întări partea superioară a corpului, vizând bicepsul, împreună cu mușchii pieptului și umărului. Pentru a vă întinde pe un scaun cu bilă aveți nevoie de o bilă și o bancă de exerciții.

Când ardem grăsime unde merge.

Așezați bara pe scaunul din fața scaunului și montați greutățile corespunzătoare. Ar trebui să alegeți o greutate care este suficient de dificilă, dar care poate efectua încă 8 repetări fără odihnă. Pentru început, bara în sine fără gantere poate fi suficient de grea pentru ao face. Așezați-vă plat pe un scaun într-o poziție naturală, cu picioarele pe podea și umerii atingând scaunul.

Ridicați mâna pentru a apuca bara cu o mână încleștată, cu mâinile la distanță de umeri. Unii culturisti preferă pumnii largi, dar dacă brațele sunt la distanță de umeri, greutatea este pe biceps. Folosiți-vă mușchii abdominali și ridicați încet greutatea de pe suport. Poziționați bara chiar deasupra pieptului și îndreptați-vă brațele. Coborâți cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor bara până la piept și îndoiți coatele în lateral. Inspiră în timp ce cobori ganterele. Împingeți ganterele înapoi în poziția inițială în timp ce respirați.

Un observator vă va ajuta să ridicați ganterele în poziție, să readuceți ganterele la suport după exercițiu și, în general, să acordați atenție tuturor pentru a vă asigura că nu lăsați ganterele.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Împingeți ganterele peste cap. Împingerea capului este un exercițiu excelent de încorporat în regimul de exerciții pentru brațe. Deși acest exercițiu este utilizat în principal pentru a dezvolta mușchii umerilor, funcționează și bicepsul din față și din spate, deci este un exercițiu cuprinzător al brațului.

Cum să exersați împingerea greutăților peste cap este după cum urmează: Începeți în poziție șezând sau în picioare cu o ganteră în fiecare mână și țineți-vă spatele drept. Țineți ganterele la înălțimea umerilor.

Cum să scapi de excesul de grăsime de la braț

Coatele ar trebui să fie mai mici decât încheieturile mâinilor, iar palmele sunt orientate înainte. Îndreptați încet brațele pentru a ridica ganterele deasupra capului. Încercați să nu vă îndreptați coatele. Țineți ganterele în poziție timp de secunde, apoi coborâți-le încet înapoi în poziția inițială. Variantă: Puteți face, de asemenea, acest exercițiu cu bile sau mașini de greutate concepute special pentru flotări aeriene.

Acest exercițiu este, de asemenea, ușor de combinat cu bicepsul francez și exercițiile de haltere. Exersează-ți rotirea brațelor.

Cum slăbești sănătos Cum ardem grasimea din jurul taliei Azi vom face un antrenament simplu, dar care da rezultate foarte bune intr-un timp relativ scurt. Cum să arzi grăsimea pe spatele brațelor. Cum scapi de grasimea de pe brate? Cum ardem grasimea din jurul taliei Grasimea din jurul taliei nu este numai inestetica, ci este si extrem de daunatoare pentru sanatate.

Rotația brațelor este un exercițiu ușor și excelent care poate fi făcut oricând și oriunde, făcându-l o alegere excelentă pentru începători. Rotația brațelor ajută la tonificarea bicepsului din față și din spate, sporind în același timp rezistența umerilor și a spatelui. Exersați brațele rotative după cum urmează: Stai cu picioarele la lățimea umerilor și brațele drepte în lateral, astfel încât să fie în linie cu umerii tăi.

Începeți să rotiți brațele înainte cu o mișcare circulară mică, fără a vă mișca încheieturile sau coatele. După aproximativ 20 de secunde, începeți să rotiți brațul în direcția opusă.

Variantă: Pentru a crește intensitatea exercițiului, puteți roti brațele mai repede sau puteți folosi gantere suficient de ușoare pentru a putea roti ture.

Este important să înțelegeți că nu este posibil să slăbiți într-o anumită parte a corpului, cum ar fi brațul.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Dacă slăbești, atunci se poate întâmpla în talie sau abdomen înainte de a observa o diferență în brațe. Cu toate acestea, dacă mențineți o dietă sănătoasă și un program de exerciții adecvat, cu siguranță veți vedea rezultate pe tot corpul - mai devreme sau mai târziu. Rețineți că nu este suficient să faceți exerciții numai pentru strângerea brațelor și construirea mușchilor.

Este adevărat că mușchii tăi vor fi mai fermi, dar dacă mușchii sunt acoperiți sub grăsime, aspectul brațului nu se va schimba prea mult. Cu toate acestea, după ce ardeți excesul de grăsime, mușchii tonifiați de mai jos vor fi dezvăluite. În mod similar, pierderea în greutate nu este suficientă. După cum sa menționat mai sus, nu există nicio modalitate de a arde doar grăsimea brațului, deci este nevoie de timp pentru ca o dietă sănătoasă și un exercițiu aerob să aibă un efect semnificativ asupra dimensiunii brațelor.

Chiar dacă brațele tale sunt cu adevărat mai subțiri, ele pot părea în continuare libere fără mușchii de sub grăsime.

Arde grăsimea cu exerciții și dietă rapid

De aceea, echilibrarea exercițiilor de tonifiere cu un regim general de slăbire este cheia eliminării brațelor lăsate.

Totul se învârte în jurul problemei echilibrului rezonabil. Stabiliți dacă greutatea dvs.

cum să ardeți grăsimea în jurul brațelor

Mulți oameni doresc să piardă grăsimea brațelor din motive cosmetice, dar brațele lăsate sunt adesea un semn că sunt supraponderale în general. Acțiunea pe care o întreprindeți va depinde de starea de sănătate actuală și de cât de multă greutate trebuie să pierdeți. Verificați IMC.