Buring de rutină de grăsime


Dar, din păcate, inima nu va renunța la inimă din piept. Acest lucru se poate face numai cu ajutorul cardoOperts. Nu toată lumea îi place să ruleze: Mulți alergați pur și simplu pentru că este necesar. Unii nu se pot forța mai mult decât săptămâna atunci vine la Anul Nou și noi rezoluții anuale. Cu toate acestea, cardioara nu este aceeași cu cea a funcționării. Există un număr mare de opțiuni diferite, iar astăzi vă oferim unul dintre ei.

Deci, pentru a-ți împodobia inima, nu este necesar să vânezi cercurile deloc ca și cum ai fi pregătit pentru maraton. Veți potrivi o pregătire minunată cu numele de vorbire - "Moartea este la 10 metri distanță". Ce ar trebui făcut Găsiți o bucată confortabilă de 10 metri lungime în camera dvs. Face pe marcile de podea care prezintă pornire și terminare. Dacă nu există nimic pentru a măsura distanța, faceți doar 10 pași giganți - nu ratați. Puneți cronometrul timp de 1 minut și rulați aceste 10 metri.

Este rulează și nu trece, deoarece reziduul va fi rezervat pentru odihnă. Rulați cronometrul pentru un minut și executați două distanțe de 10 metri. Apoi, măriți numărul de segmente de 10 metri pe care trebuie să le rulați într-un minut, până la trei și așa mai departe. Trebuie să continuați să măriți numărul de segmente de 10 metri cu fiecare minut nou. Adică, este recomandabil să împingeți în 1 minut cât mai multe segmente posibil.

De îndată ce ați plecat dincolo de minut, ați terminat. În timpul executării, nu aveți nevoie să atingeți podeaua, așa cum fac în rularea navetei. Trebuie doar să vă asigurați că ați venit la marcă și să vă desfășurați. Această formare pare ușoară numai atunci când citiți despre el. Ei bine, în primele 10 minute va fi ușor, dar apoi De la minutul al optulea, veți avea mai puțin timp să vă odihniți, iar în minutul al zecelea, aceste lacune vor începe să se întoarcă rapid în nimic.

Multe probleme încep în minutul 13 sau 14 de antrenament, când se transformă pur și simplu într-un sprint buring de rutină de grăsime după oboseala fizică vin gânduri ca "de ce am nevoie de toate astea? Dorința de a se preda apare undeva pe minutul 16 al începătorilor și pe locul 18 din sportivi mai experimentați.

Iar acest punct de referință este cu adevărat important, deoarece tocmai în acele momente atunci când este mai greu pentru noi, sistemele corpului nostru sunt incluse în capacitate maximă.

Boala cardiovasculara - goxtreme.ro

Și 19 și 20 de ani. Și chiar dacă nu ați putea alerga încă 10 metri pe minut, nimic teribil. Aceasta înseamnă că în decalajul următor veți încerca să aduceți rezultatul la întreaga valoare. La urma urmei, separă băieții de la oameni. Acest program include rularea, săriturile, mersul pe jos, ciclismul. Luați în considerare în detaliu ce caracteristici are această pregătireprecum și dezvăluie cinci mituri și dau câteva sfaturi, astfel încât formarea să aducă succes. Cardiografia devin din ce în ce mai populare în ultima vreme.

Accident vascular cerebral - goxtreme.ro

Uneori, vizitarea centrului de fitness la ora de vârf, este dificil să treceți până la banda de alergare liberă sau biciclete. Cu toate acestea, mulți antrenori susțin că unii oaspeți, care studiază în mod independent, doar petreceți în mod inteligent timpul și puterea, și uneori pot chiar să acționeze în rău.

Cum de a extrage beneficiul maxim prin efectuarea de cardioți și ceea ce ar trebui luat în considerare în timpul formării?

pierderea în greutate a adolescentului

În primul rând, ar trebui să fie amintit acest lucru Astfel de clase sunt destinate dezvoltării mușchilor corpului, dar pe sistemul cardiovascular. În consecință, CardioTrans poate fi benefică numai dacă o persoană va face buring de rutină de grăsime și regulat în mod regulat pulsul. În caz contrar, este posibil să se aplice rău grav sănătatea dumneavoastră. Pregătirea Înainte de a începe, este necesar să aflați limitele pulsului lor: nivelul superior și inferior. Cea mai exactă modalitate de a face este să treceți printr-o examinare a calculatorului care va arăta starea sistemului cardiovascular și va da o idee despre presiunea arterială admisă în timpul încărcăturilor.

Pentru a afla limitele superioare și inferioare ale impulsului fără un computer, este necesar de la pentru a lua naștere. În ciuda faptului că aproape toate tipurile de simulatoare moderne sunt echipate cu un senzor care determină impulsul, experții sfătuiesc să aplice și echipament optional.

Pentru a afla în timpul ocupației de pe banda de alergare, de exemplu, simulatorul ar putea determina pulsul exact, rezultatele pierderii în greutate t25 atletului ar trebui să se afle încă pe balustrade, ceea ce, de fapt, este foarte greu de făcut.

Cei care au tendința de a ridica presiune arterială Sau probleme cu sistemul cardiovascular Experții recomandă achiziționarea unui monitor ritmul inimii care va oferi posibilitatea de a obține rezultatul maxim din formare. La urma urmei, acuratețea este importantă aici: dacă pulsul este mai mic decât norma admisă, antrenamentul va fi lipsit de sens dacă supraîncărcarea organismului este inevitabilă.

Mitul mai întâi "Cardiografia este mult mai bună" arsă "exces de grăsime decât de antrenament atletic". De fapt cea mai scurtă cale spre K. Multe femei sunt implicate în mod eronat doar prin cardiografie din două motive. În primul rând, se crede că exerciții aerobice Ca combustibil energetic, spun ei, folosirea grăsimilor, iar exercițiile de putere sunt doar zahăr din sânge și glicogen zahăr, "stocat" în ficat.

Și al doilea: în 45 de buring de rutină de grăsime de exerciții aerobice de antrenament "arde" mult mai multe calorii decât antrenamentul de putere egală.

cum pierd grăsimea de burtă în mod natural

Să ne ocupăm. Da, tRUE - Aerobic utilizează rezerve subcutanate de grăsime ca combustibilDar, deoarece zahărul din sânge și glicogenul intră, de asemenea, în afaceri! Știința sa dovedit: În primele 20 de minute de antrenament aerobic, sunt cheltuite numai zahărul din sânge și glicogenul.

Și apoi începe "aprinderea" de grăsimi. Da, adevărul - pentru egal în timp, exercițiul de aerobic "arde" mai multe calorii. Cu toate acestea, există un alt adevăr! Aici ea: Formarea de putere ridică semnificativ nivelul metabolismului în vacanță. Pentru cei care nu înțeleg, explic: într-o stare de pace trupul nostru, "suferă" grăsimea noastră pentru a asigura munca fiziologică a corpului nostru bătăi de inimă, digestie, respirație etc. Formarea de putere crește brusc rata de consum de grăsimi în vacanță, iar fluxul în sine depinde de masa musculară.

De exemplu, zece kg de mușchi necesită pentru ei înșiși calorii suplimentare pe zi, care este echivalentă cu o foame completă de o zi pe săptămână! Aborda: cardiografia "Burns" în formare, dar practic nu afectează consumul de grăsimi în vacanță. Cu o aerobică și nu este nimic de comparat!

cum să pierdeți greutatea la 55 de sex masculin

Utilizarea cardio în antrenamentele lor următoarele stele film: Mitul doi "Cu cât mai multor aerobic, cu atât mai bine" Întoarceți-vă la fapte științifice. Oamenii de știință au descoperit acest lucru deși aerobic și "arde" grăsime, dar după o oră de încărcare, corpul din anumite motive trece la țesutul muscular.

Clinica Nexus

Și în loc de grăsime în focul metabolismului în flăcări albastre sunt proteine. Acesta este ceea ce spune faimosul profesionist Jay Cutler: "Încercarea de a câștiga o" ușurare ", am decis să împing aerobicul și am prelungit antrenamentul aerobic până la o oră și jumătate.

pierderea în greutate rochelle

Imediat puterea mușchilor a căzut, ei "crânge" și au pierdut elasticitatea obișnuită. De atunci, am fost angajat în aerobic nu mai mult de de minute. Al treilea mit "Începeți cu cardiovasculare și apoi mergeți la exercițiile de putere" Totul este exact opusul.

1 truc ciudat de a pierde grăsimea buricului

Astfel încât puterea exercită de lucru, este necesar să se aplice greutăți relativ mari. Cu care puteți face buring de rutină de grăsime mai mult de repetări în set. Dacă luați începutul cu cardiotrani, atunci petrecem glicogen și acest lucru va duce la o picătură putere musculară. Ca rezultat, nu veți putea dezvolta intensitatea formării, care implică creșterea mușchilor. Este necesar să începeți cu "fierul" și vă va ajuta foarte mult aerobicul.

Exercițiile de putere Drenarea stocurilor de carbohidrați și, prin urmare, "arderea grăsimilor" vor începe cu un sfert de oră, ci aproape imediat după începerea antrenamentului aerobic.

pierderea în greutate bhopal

Mitul al patrulea "A mâncat tortul? Erunda, a adăugat douăzeci de minute de cardio, și calorii inutile, deoarece nu sa întâmplat! Ca rezultat, va duce la supraîncărcarea și numai. Este mai corect să faceți acest lucru: intensitatea facturilor, nu buring de rutină de grăsime de aerobic pe următoarele două antrenamente. Apoi, este necesar să se returneze nivelul obișnuit de intensitate. Cu toate acestea, cea mai simplă este deducerea caloriilor suplimentare de la următoarea masă.

Mitul a cincea "Creșterea volumului de exerciții de carduri și de putere cu greutate ușoară contribuie mai mult arsuri eficiente Gras. Cu toate acestea, în cazul încărcărilor de încărcare "hardware". Greutățile mici nu stimulează creșterea Țesături musculare Ei bine, și cantitatea sa, după cum știți, este un factor fundamental al "arderii grăsimilor".

Deci, regula principală rămâne indiscutabilă: aveți nevoie de o pregătire cu forță cu drepturi depline cu greutăți mari repetări în set. Răspundeți la întrebări frecvente privind cardiografia Cât timp aveți nevoie pentru a practica antrenamentul? Specialiștii acestei metode de pierdere a greutății consiliază: nu mai puțin de 30 de minute de trei până la cinci zile pe săptămână.

Do This Everyday To Lose Weight - 2 Weeks Shred Challenge

Dar suntem toți ocupați și nu putem găsi întotdeauna aceste 30 de minute în programul lor. Mai ales când lucrăm și dorim să plătim tot timpul familiei. De exemplu, plimbați o cabană sau un supermarket pe bicicletă. Sau, când mergeți de la serviciu și trebuie să coborâți sau să urcați partea de sus a unei clădiri cu mai multe etaje, buring de rutină de grăsime utilizați un lift, ci propriile picioare și pașii. Ce antrenament este mai bine să alegi pentru pierderea în greutate: alergare, mersul pe jos, bicicletă?

Fiecare dintre aceste tipuri de sarcini va avea avantajele lor. Totul depinde de ceea ce vă place, Din starea de spirit. Acest factor este cheia atunci când alegeți un tip de cardiografie, datorită acesteia pierdeți în greutate și nu privați fizic.

  1. Cardio 20 de minute. Ghid în CardioTrans: Cine, de ce, cât de mult când
  2. Compoziția de alune și conținutul de vitamine și minerale - Ceai

Când trebuie să faci aerobic pentru a pierde rapid în greutate? Vă recomandăm să cheltuiți ori pe săptămână Tradiționale cardiotrani. De cel puțin ori este necesar să se angajeze în exerciții de putere. Ce mod de clasă va ajuta la menținerea greutății scalate?

Injecții pentru topirea grăsimilor Mesolipo - bărbie, coapsă, picioare - Nexus Clinic Malaysia

La kilograme nu sa gândit să se întoarcă, suficient pentru a instrui ori pe săptămână până la de minute în ritm moderat. Practici de formare intervale numai în ordinea diversității.

Care este cel mai eficient simulator? Cel care vă place! Slimming determină experiența antrenamentelor aerobice. Decât sunt mai mult, pierderea mai în greutate. Pe simulatorul dvs. În articolele anterioare au fost luate în considerare. Începeți, trebuie să vă determinați obiectivul: Antrenament activ al inimii sau pierderii în greutate.

Boala cardiovasculara

Începeți mai potrivit cu clase de minuteintensitate scăzută. Când alegeți timpul zilei pentru cardiografie, merită să ne amintim acest lucru gradul de încărcare în ceasul de dimineață și de seară este diferit. În prima jumătate a zilei, intensitatea clasei ar trebui să fie mai mică - aproximativ fotografii pe minut pentru începători și de fotografii pentru vizitatorii obișnuiți în sala. Formarea de seară ar trebui să treacă în modul mai intensiv cu un impuls de de bătăi la începători și de fotografii în avans.

Aceasta este o varietate antrenament aerobicÎn plus față de mușchii corpului, este implicat un sistem cardiovascular. Ca rezultat al unei sarcini, oxidarea glucozei este oxigen cu producția de energie, care asigură activitatea motorului mușchii.

De fapt, cardioara este o pregătire a inimii. Buringul de grăsime are loc ca by-efect de la ea. Acest tip de fitness este unul dintre cele mai eficiente din lupta cu o greutate a corpului excesiv.

Pentru a obține rezultatul, trebuie să vă angajați de pierdere în greutate mall mall 20 de minute la două ore.