Arde grăsime pe obliques


Pentru arde grăsime pe obliques elimina aceste "role" ale corpului, este necesar să promovați pierderea în greutate și, în același timp, să faceți exerciții pentru tonarea părților. Acest lucru se poate face cu ajutorul unor instrumente de condiționare și a unui plan de acțiune bine definit.

Puteți pierde grăsimi oblice

Reduce consumul de alimente pentru îngrășare. Mănâncă porții mai mici. Evitați alimentele prajite, alimentele rapide, produsele de panificație comerciale, carnea prelucrată și dulciurile. Mănâncă numai pește, fructe, legume, carne slabă, nuci, ouă, fasole și cereale integrale. Rulați timp de 45 de minute pentru a arde grăsimea pe părțile laterale.

Efectuați o formă de cardio, atât timp cât vă face să transpirați. Rulați, faceți o antrenament eliptică, urcați scările, faceți box-kick și patinaj inline, de exemplu. Efectueaza exercitii cardiovasculare de trei ori pe saptamana in zile non-consecutive. Ridicați greutăți pentru a mări masa musculară activă metabolic.

Cum De A Elimina Grasimea Din Obliques

Efectuați exerciții care sunt direcționate spre întregul dvs. Faceți trei sau patru seturi de 10 până la 12 repetări.

  1. Cauzele principale ale scăderii în greutate
  2. Cea mai mare pierdere în greutate supraviețuitoare

Exercitați de trei ori pe săptămână în zilele alternative ale cardio-ului. Ridicați picioarele pe măsură ce efectuați abateri.

Lie pe spate pe podea, cu brațele întinse deasupra capului.

arde grăsime pe obliques

Îndoiți genunchiul drept și puneți piciorul drept pe pământ. Păstrați piciorul stâng drept. Ridicați arde grăsime pe obliques și corpul superior de pe podea, ridicând simultan piciorul stâng.

Atingeți piciorul stâng cu degetele și stoarceți o secundă. Investește mișcarea și se repetă.

Cum să arzi grăsimea pe părțile laterale ale stomacului

Faceți o serie de repetări și schimbați părțile. Efectuează o serie de lovituri de biciclete. Lie pe spate cu picioarele ridicate, genunchii îndoiți la 90 de grade și ghimpii paralele cu podeaua.

Puneți mâinile pe părțile laterale ale capului.

Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi

Plasați corpul în poziție abdominală. Deplasați cotul drept și genunchiul stâng spre celălalt în timp ce extindeți piciorul drept. Investeste mișcarea.

arde grăsime pe obliques

Aduceți cotul stâng și genunchiul drept celuilalt în timp ce extindeți piciorul stâng. Alternează dintr-o parte în alta într-un ciclu de mișcare netedă.

CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA OBLICĂ - EXERCIȚII DE BRAȚ - 2021

Așezați-vă pe podea cu picioarele deschise într-o formă "V" pentru a vă întoarce cu măturea. Așezați măturea în spatele gâtului și umerilor. Plasați-vă mâinile ținând stickul și așezați-vă cu spatele drept.

arde grăsime pe obliques

Rotiți înainte și înapoi din dreapta spre stânga într-o manieră lină și controlată. Faceți mișcări cu balonul medicamentului așezat.

arde grăsime pe obliques

Lie pe podea cu genunchii îndoiți și picioarele plat pe podea. Țineți o minge dreaptă pe piept, cu brațele întinse. Stați până când spatele dvs.

Arde grăsime în jurul oblicelor

Păstrați spatele drept în timp ce vă întoarceți la dreapta până când brațele sunt paralele cu solul. Întoarceți-vă înapoi spre centru, opriți-vă o secundă și porniți spre stânga. Continuați cu o serie de repetări. Consiliul Realizați de repetiții și trei sau patru seturi de exerciții laterale. Fă-le imediat după antrenamentele cardio. Ca Acest Lucru?